Dobrý den, rád Vám prozradím moji zkušenost s opravou koroze zadního pravého blatníku škody octavie v místech okolo hrdla nádrže za momoci opravného plechu octavi.

TENTO problém se týká vozů starších rv.

1. V případě, že jste se na vozidle škoda octavia setkali s korozí ZP blatníku v místech kolem hrdla nádrže, víte, že v ruce vytvořit onen prolis není žádná legrace, možná bych se odvážil říct, že to snad ani nejde. Jednu octavii jsem dělal takřka rukama, práce to byla hrozná, ale i přes to, výsledek byl perfektní.

2. Další možností je koupit nový blatník, který se celý vymění, ale o této verzi se nebudu ani zmiňovat. Takováto oprava je velmi nákladná: cena blatníku cca 4500 Kč + cena prací na vozidle a lak.

3. Dále se dá uvažovat o koupi blatníku a z tohoto blatníku použít jenom korozí zasažené místo, avšak cena opravy bude ponížena jen o rozebrání vnitřku vozidla.

4. Dalším podstatně levnějším krokem je zakoupit starý blatník, ze kterého použijete část, která je na vozidle potřeba vyměnit. Nevýhoda je, že se starší použitelný blatník nedá vždy sehnat a také s cenou si nejsem jist.   

5. A TADY PŘICHÁZÍ MÁ RADA: jeden kamarád se dostal k výrobkům, které jsou na tuto problematiku jak ušité. S tímto výrobkem jsem opravil jednu octavii a s radostí musím konstatovat, že výrobek opravdu pasuje jak k blatníku, tak i k plastu víka nádrže. Prácička to byla jednoduchá, rychlá a precizní. Tomu také odpovídal konečný výsledek práce, který byl naprosto perfektní. K ceně této opravy: plech stojí cca 500 Kč + práce cca 4 hod + lak. Za cenu této opravy sotva koupíte 1 blatník. NAPROSTO SE DISTANCUJI OD JINÝCH PLECHŮ VYROBENÝCH BŮHVÍKDE,  tyto plechy na vozidlo nepasují. Plech prezentovaný zde je vyroben v ČR a skvěle na Váš vůz pasuje.

V případě zájmu či jakéhokoliv dotazu na tento kus, klidně se obraťte na mě na pol.l@seznam.cz či na 602 671 792, rád Vám předám a zodpovím vše, co zde třeba  chybí, nebo zprostředkuji koupi či předám kontakt na kamaráda. Neplaťte za nic víc než musíte. WEB prodejce ZDE:

Zde foto jednoho výrobku:  foto1   foto2   foto3   foto4

Na tomto místě najdete foto pokročilé koroze kolem hrdla nádrže:  foto1    foto2   foto3   foto4 Nejde o korozi blatníku, ale o korozi prolisu, který v ruce těžko vyrobíte, jak jsem popisoval výše.  

Další foto přidám jako kompletní práci od A až do Z

 

6. PROBLÉM DRUHÝ studené starty a nesprávný chod studeného motoru škoda octavia 1,9 TDI. O tomto problému je po diskuzích hodně psáno, ale opravy nejsou nic laciného a nebo se k náhradnímu dílu jen na zkoušku jen tak nedostanete. Známý měl také problém se studeným startem své octavie tak pod 5 °C. Musel dlouho točit motorem a po nastartování šel motor  jako na tři válce, což po krátkém ohřátí zmizelo. Samozřejmě auto bylo na několika PC u odborníků. Po té, co PC nenašel chybu, kontrolovalo se vše jako palivový systém žhavení atd., ale nic a stále nic, až jednou mu na PC zvedli malinko dodávku nafty a od té doby je vše OK 

 Pomohly vám mé rady hlasujte        napište jaké máte zkušenosti s dodaným plechem na octavii

   Návod na montáž plechu